Intussen…

Heb ik de afgelopen tijd zelf gewerkt aan een grooote tekening.

‘En plein air’

De buitenlessen zijn in volle gang! Dus slaan we ons tijdelijke atelier op in de uiterwaarden, in kasteeltuin Neerijnen, op de dijk en in het bos.

Nieuw atelier!

In september ga ik mijn cursussen geven in een spiksplinter nieuw, eigen atelier. Nog even een beetje verbouwen…