Buiten

Met Lieke Tekent bij Bommels Buiten! Wat was het weer leuk: *15 enthousiaste creatieve mensen hebben de hele dag getekend en geschilderd * 15 pop-up ateliertjes onder de bomen en de parasols * de lekkerste lunch van Bommels Bakhuys onder de druiven * heel veel mooie uitzichten * en heel … Lees meer

Expo borrel

Op zondag 7 juni tussen 15.00 en 18.00 is het werk van mijn cursisten weer te bewonderen in het cursus atelier. Kom kijken en lekker borrelen en neem vrienden, kinderen, partner, enz. gerust mee!

Lamp

Midden in Corona tijd kocht ik een prachtige, met de hand gemaakte lamp bij danielleorigamilampen.nl Een beetje licht in donkere tijden. ‘Wat een mooie, inspirerende vrouw’ dacht ik toen, en ging haar volgen. Zij tekent ook graag en vond het leuk wat ik in mijn lessen deed, dus ze volgde mij … Lees meer

Hard werken

Modeltekenen in 10 minuten! Hard werken dus, ook voor het model 🙂

Concentratie

Echt belangrijk als je wil tekenen en schilderen is een rustige, fijne plek waar je geconcentreerd kunt werken. Mijn cursus atelier bijvoorbeeld…

Klaar

Klaar voor de start van een nieuw jaar! Met goede voornemens en een hoofd vol ideeën en plannen. Het liefst in een mooie, groene, nieuwe jurk… Ik wens je een kleurrijk en inspirerend nieuw jaar!

Cadeautje

Het is weer cadeautjes tijd! Deze mooie penselen/potloden hoes is te koop bij http://www.elliz.nl in Zaltbommel. Zelfgemaakt door de leuke mensen die daar werken.

Samen kijken

Op bezoek bij Kunsthal Kade in Amersfoort. Samen naar mooie kunst kijken, lekker lunchen en rond struinen in de museumwinkel.

Prinses

De leukste prinses die ik ken komt zo af en toe naar het atelier om model te zijn voor mijn cursisten. In haar zelfgemaakte prinsessenjurk!

Vakantiewerk

Het voelt voor mij nooit als werk -het maken van een nieuw cursusprogramma- en met dit uitzicht al helemaal niet! De eerste week van september start ik weer. Uitgerust, geïnspireerd, en vol met ideeën voor de komende lessen.