Buiten schilderen is fijn…behalve als het regent! Dus lekker binnen aan de slag met een tropisch landschapje.
Zo vader, zo zonen
Privéles modeltekenen voor een vader met twee leuke jongens!
Fijn, fijner, fijnst!
Wat is er fijner dan tekenen en schilderen in een atelier? Juist, buiten tekenen en schilderen! Op een mooie zomer avond of een zonnige lente ochtend. Er zijn nog een paar plekken vrij dus geef je snel op.
Showtime!
2 Juni van 16.00 tot 18.00 uur in het cursus atelier; expo van de mooiste werken van mijn cursisten. Mét drankjes en hapjes. Komt dat zien!
Zin in buiten?
In mei starten de buiten cursussen weer! Geef je nu op als je mee wil doen.
Zoek de verschillen…
Dit is het resultaat als twee cursisten naar dezelfde foto kijken -van Anne Hathaway- en allebei heel mooi kunnen schilderen!