Omdat het vorig jaar zo leuk was organiseer ik dit jaar ook weer zo’n fijne schilder- en tekendag bij http://www.bommelsbuiten.nl
De aanmeldingen gingen supersnel en het is inmiddels vol, maar je kunt je altijd aanmelden voor de wachtlijst. Want wie weet, komt er nog een plekje vrij!